all about big brother ~ aabb

Discuss reality television. Big Brother, Survivor, Housewives, etc
 
HomePortalCalendarFAQLog inRegister

Share | 
 

 Brendon Villegas

Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Nancy AABB Admin
Administrator
avatar

Number of posts : 35558
Registration date : 2007-11-16

PostSubject: Brendon Villegas   December 9th 2010, 3:20 am

Brendon's thread
Back to top Go down
http://www.allaboutbigbrother.net
Moody
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon
avatar

Number of posts : 41511
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 4:36 am

Well this sucks...
Spoiler:
 
Going to read penisgate to see why it got locked and going to take out all my anger at everything that has ever gone wrong in my life on whomever caused it to be locked. Twisted Evil That thread was my internet life Nancy. How could you do this to me? big cry If you post those damn shell trees I am not posting for ...... at least an hour. razz
Back to top Go down
Nancy AABB Admin
Administrator
avatar

Number of posts : 35558
Registration date : 2007-11-16

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 4:42 am

You can talk about Brendon's penis all you want here baby-girl.
The thread got sidetracked.
Back to top Go down
http://www.allaboutbigbrother.net
Moody
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon
avatar

Number of posts : 41511
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 4:51 am

NancyB (admin) wrote:
You can talk about Brendon's penis all you want here baby-girl.
The thread got sidetracked.

I was so nervous to open this post, I thought for SURE those shell Christmas trees would be there.
At least I learned two new terms before you locked it "tea bagging" and "roman helmet". Ewwwww I wouldn't do that, would you Nancy? roll on floor laughi I talk a big talk but when it comes to the "deed" I guess I am a bit of a prude. Did you know that peeing on each other is something some couples do? That's gross.. to me.

Any how, is Brendon going to be on Bold and the Beautiful? Wow, how many appearances has Rachel had on there? That is good resume material! I am still mourning the loss of penis gate.
Back to top Go down
Mappy
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon


Number of posts : 27166
Registration date : 2008-09-19

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 5:37 am

Oh...B&B... I forgot. Are they or were they due to make further appearances? Haha they've provided more storyline for the writers.

(sorry to the fans but how soapy lol)
Back to top Go down
Moody
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon
avatar

Number of posts : 41511
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 6:02 am

Mappy wrote:
Oh...B&B... I forgot. Are they or were they due to make further appearances? Haha they've provided more storyline for the writers.

(sorry to the fans but how soapy lol)

I read that as "Make it with dudes".... what is wrong with me Mappy?
Back to top Go down
rallen
All Star
All Star
avatar

Number of posts : 2839
Location : tree hill snitches
Registration date : 2008-03-28

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 7:53 am

Moody wrote:
Mappy wrote:
Oh...B&B... I forgot. Are they or were they due to make further appearances? Haha they've provided more storyline for the writers.

(sorry to the fans but how soapy lol)

I read that as "Make it with dudes".... what is wrong with me Mappy?
Can I answer this one...lol


Moody wrote:
NancyB (admin) wrote:
You can talk about Brendon's penis all you want here baby-girl.
The thread got sidetracked.

I was so nervous to open this post, I thought for SURE those shell Christmas trees would be there.
At least I learned two new terms before you locked it "tea bagging" and "roman helmet". Ewwwww I wouldn't do that, would you Nancy? roll on floor laughi I talk a big talk but when it comes to the "deed" I guess I am a bit of a prude. Did you know that peeing on each other is something some couples do? That's gross.. to me.

Any how, is Brendon going to be on Bold and the Beautiful? Wow, how many appearances has Rachel had on there? That is good resume material! I am still mourning the loss of penis gate.
it's called a golden shower...and yes gross, I do know about all these things but I am actually pretty standard in my sex life.lol

_________________
www.divahair.etsy.com
Back to top Go down
Gimme
Famous for being Famous
Famous for being Famous
avatar

Number of posts : 4630
Location : South Carolina
Registration date : 2008-01-12

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 10:24 am

Moody wrote:
Any how, is Brendon going to be on Bold and the Beautiful? Wow, how many appearances has Rachel had on there? That is good resume material! I am still mourning the loss of penis gate.

Unless there is something new out there... the soap blogger Micheal Fairman, who is pretty damn well connected... said only Rachel will be doing it.

It probably is a good thing for Rachel. However, she is kinda type cast in the role. It is her BB persona. Also, remember Marcellas pops up on Y&R fairly often.
Back to top Go down
Mappy
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon


Number of posts : 27166
Registration date : 2008-09-19

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 10:39 am

Moody wrote:
Mappy wrote:
Oh...B&B... I forgot. Are they or were they due to make further appearances? Haha they've provided more storyline for the writers.

(sorry to the fans but how soapy lol)

I read that as "Make it with dudes".... what is wrong with me Mappy?

Ricardo is away and you are horny? lol!
Back to top Go down
Moody
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon
avatar

Number of posts : 41511
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 11:23 am

Mappy wrote:
Moody wrote:
Mappy wrote:
Oh...B&B... I forgot. Are they or were they due to make further appearances? Haha they've provided more storyline for the writers.

(sorry to the fans but how soapy lol)

I read that as "Make it with dudes".... what is wrong with me Mappy?

Ricardo is away and you are horny? lol!

What is this thing you call "horny"? Cool
Back to top Go down
FRANGA
All Star
All Star
avatar

Number of posts : 2234
Location : Peach State
Registration date : 2008-01-28

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 3:25 pm


OK It looks like "DUTS gone wild" again! lol! Keep it up you're makeing my day!LOL
I'm a little imbarrased to admit that I haven"t heard anything new yet.LOLBut I have high hopes. lol!

_________________
You have enemies?Good,That means you stood up for something,sometime in your life._Winston Churcill
Back to top Go down
snow
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon


Number of posts : 13238
Registration date : 2008-01-13

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 3:34 pm

Moody worte:

Quote :
What is this thing you call "horny"?

Twisted Evil

Spoiler:
 
Back to top Go down
Maureen
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon
avatar

Number of posts : 16157
Registration date : 2008-05-09

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 3:37 pm

Snow, you are sooooooo bad!!
LMAO
Back to top Go down
catty
Moderator
avatar

Number of posts : 15076
Registration date : 2008-05-17

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 3:50 pm

Snow lol!

_________________
"Dude, it's not stalking.  It's caring enough about someone to learn things about them they won't tell you themselves."---from tv show Chuck
Back to top Go down
Mappy
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon


Number of posts : 27166
Registration date : 2008-09-19

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 4:13 pm

snow wrote:
Moody worte:

Quote :
What is this thing you call "horny"?

Twisted Evil

Spoiler:
 


Hahhahahahahaheeheheheheheheeee
Back to top Go down
realitycarol
All Star
All Star
avatar

Number of posts : 2522
Location : Texas
Registration date : 2008-06-29

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 4:46 pm

LMAO snow you better watch out!

_________________
"Remember yesterday, dream about tomorrow, but live for today"
Back to top Go down
Moody
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon
avatar

Number of posts : 41511
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 5:36 pm

OMG!!!! SNOW! YOU SHOULD BE SCARED,,,, VERY SCARED.

Back to top Go down
catty
Moderator
avatar

Number of posts : 15076
Registration date : 2008-05-17

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 6:35 pm


_________________
"Dude, it's not stalking.  It's caring enough about someone to learn things about them they won't tell you themselves."---from tv show Chuck
Back to top Go down
currentresident
Famous for being Famous
Famous for being Famous
avatar

Number of posts : 5594
Location : SF Bay Area
Registration date : 2009-10-03

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 6:35 pm

Moody wrote:
OMG!!!! SNOW! YOU SHOULD BE SCARED,,,, VERY SCARED.


Moody, you seem to be a bit out of sorts. I promise to have an argument with you tomorrow to make you feel better. Any particular subject you would like to argue about? I am personally partial to the value of isotype controls for flow cytometry.

_________________
Warning: preceding post may contain sarcasm, unless otherwise stated; literal interpretation may be hazardous to your health; use caution while reading.
"Bigfoot in glass houses shouldn't throw poltergeist"
Back to top Go down
jodriver58
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon
avatar

Number of posts : 13468
Registration date : 2008-01-12

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 6:39 pm

LOL snow.
Back to top Go down
jami
Head of Household
Head of Household


Number of posts : 663
Location : delavan, il
Registration date : 2009-10-22

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 9th 2010, 6:44 pm

Does Moody need a nap? lol!
Back to top Go down
Moody
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon
avatar

Number of posts : 41511
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 7:02 am

currentresident wrote:
Moody wrote:
OMG!!!! SNOW! YOU SHOULD BE SCARED,,,, VERY SCARED.


Moody, you seem to be a bit out of sorts. I promise to have an argument with you tomorrow to make you feel better. Any particular subject you would like to argue about? I am personally partial to the value of isotype controls for flow cytometry.

Can we dumb it down a bit. My Phd which is actually a PsyD is in Clinical Psychology. We didn't need to learn big words. How about we go back to the debate of which is more attractive, or unattractive (for fitting in my opinion) the penis or the vagina.... You start... or anyone else who would like to chime in.
Back to top Go down
rallen
All Star
All Star
avatar

Number of posts : 2839
Location : tree hill snitches
Registration date : 2008-03-28

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 8:12 am

Moody wrote:
currentresident wrote:
Moody wrote:
OMG!!!! SNOW! YOU SHOULD BE SCARED,,,, VERY SCARED.


Moody, you seem to be a bit out of sorts. I promise to have an argument with you tomorrow to make you feel better. Any particular subject you would like to argue about? I am personally partial to the value of isotype controls for flow cytometry.

Can we dumb it down a bit. My Phd which is actually a PsyD is in Clinical Psychology. We didn't need to learn big words. How about we go back to the debate of which is more attractive, or unattractive (for fitting in my opinion) the penis or the vagina.... You start... or anyone else who would like to chime in.
i personally think they are both UNattractive,<3

_________________
www.divahair.etsy.com
Back to top Go down
simple
All Star
All Star
avatar

Number of posts : 1559
Registration date : 2008-01-30

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 10:22 am

rallen wrote:
Moody wrote:
currentresident wrote:
Moody wrote:
OMG!!!! SNOW! YOU SHOULD BE SCARED,,,, VERY SCARED.


Moody, you seem to be a bit out of sorts. I promise to have an argument with you tomorrow to make you feel better. Any particular subject you would like to argue about? I am personally partial to the value of isotype controls for flow cytometry.

Can we dumb it down a bit. My Phd which is actually a PsyD is in Clinical Psychology. We didn't need to learn big words. How about we go back to the debate of which is more attractive, or unattractive (for fitting in my opinion) the penis or the vagina.... You start... or anyone else who would like to chime in.
i personally think they are both UNattractive,<3
I would hate to sidetrack this thread.
Back to top Go down
scottep_32
Famous for being Famous
Famous for being Famous
avatar

Number of posts : 8811
Location : Maine
Registration date : 2010-09-20

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 12:24 pm

Moody wrote:
currentresident wrote:
Moody wrote:
OMG!!!! SNOW! YOU SHOULD BE SCARED,,,, VERY SCARED.


Moody, you seem to be a bit out of sorts. I promise to have an argument with you tomorrow to make you feel better. Any particular subject you would like to argue about? I am personally partial to the value of isotype controls for flow cytometry.

Can we dumb it down a bit. My Phd which is actually a PsyD is in Clinical Psychology. We didn't need to learn big words. How about we go back to the debate of which is more attractive, or unattractive (for fitting in my opinion) the penis or the vagina.... You start... or anyone else who would like to chime in.



Vagina's are more attractive except the one's that have a bunch of shit hanging out of 'em or the one's that have a giant clit penis nah both of those are still better looking then cock 'n' balls
Back to top Go down
Moody
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon
avatar

Number of posts : 41511
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 1:52 pm

simple wrote:
I would hate to sidetrack this thread.

So you want to talk about Brendon?
Back to top Go down
currentresident
Famous for being Famous
Famous for being Famous
avatar

Number of posts : 5594
Location : SF Bay Area
Registration date : 2009-10-03

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 1:58 pm

Moody wrote:
currentresident wrote:

Moody, you seem to be a bit out of sorts. I promise to have an argument with you tomorrow to make you feel better. Any particular subject you would like to argue about? I am personally partial to the value of isotype controls for flow cytometry.

Can we dumb it down a bit. My Phd which is actually a PsyD is in Clinical Psychology. We didn't need to learn big words. How about we go back to the debate of which is more attractive, or unattractive (for fitting in my opinion) the penis or the vagina.... You start... or anyone else who would like to chime in.

Attractive in what sense? As an artistic inspiration: Georgia O'Keefe, Gustav Klimt, Bhutan, Most Phallic Building contest...? Purely utilitarian approach from the standpoint of how well they evolved to perform their given function? Porn? Which do you and I prefer?

_________________
Warning: preceding post may contain sarcasm, unless otherwise stated; literal interpretation may be hazardous to your health; use caution while reading.
"Bigfoot in glass houses shouldn't throw poltergeist"
Back to top Go down
Moody
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon
avatar

Number of posts : 41511
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 2:02 pm

currentresident wrote:

Attractive in what sense? As an artistic inspiration: Georgia O'Keefe, Gustav Klimt, Bhutan, Most Phallic Building contest...? Purely utilitarian approach from the standpoint of how well they evolved to perform their given function? Porn? Which do you and I prefer?

All that and post pictures of their inspirations too. I am depressed at the moment and need cheering up. I think some Georgia O'Keefe photos might do the trick. I don't know about Klimt and Bhutan. You're so damn brainy, can you dumb it down even further. lol!

ETA: am I going crazy or is Nancy's 2011 getting bigger and bigger. (Like an erection)
Back to top Go down
BlueBonnet
Famous for being Famous
Famous for being Famous
avatar

Number of posts : 3013
Registration date : 2008-01-19

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 2:06 pm

I still wonder why the other 2 people that Brendon exposed himself to have kept quiet and not shared their pictures with us.

And Molly is holding out on the Lane pictures! I think she tricked us again!

Tomorrow morning is going to be so boring compared to last week. I'm going to have to make myself feel better at the mall and an Italian restaurant.
Back to top Go down
FRANGA
All Star
All Star
avatar

Number of posts : 2234
Location : Peach State
Registration date : 2008-01-28

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 2:06 pm

laugh so hard I crie Well we could play"you show me yours and i'll show you mine"but I think it's already been done.Just ask Brendon!LOL

_________________
You have enemies?Good,That means you stood up for something,sometime in your life._Winston Churcill
Back to top Go down
Moody
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon
avatar

Number of posts : 41511
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 2:11 pm

I find it fascinating that I get depressed when the board gets quiet. I am addicted to gates. I wonder if I could get on Intervention?... Off to learn about those artists that Current listed.
Back to top Go down
currentresident
Famous for being Famous
Famous for being Famous
avatar

Number of posts : 5594
Location : SF Bay Area
Registration date : 2009-10-03

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 2:12 pm

Moody wrote:
I find it fascinating that I get depressed when the board gets quiet. I am addicted to gates. I wonder if I could get on Intervention?... Off to learn about those artists that Current listed.

Awwe, I get kind of sad when the board gets quiet too. Shall we start a controversy?

_________________
Warning: preceding post may contain sarcasm, unless otherwise stated; literal interpretation may be hazardous to your health; use caution while reading.
"Bigfoot in glass houses shouldn't throw poltergeist"
Back to top Go down
currentresident
Famous for being Famous
Famous for being Famous
avatar

Number of posts : 5594
Location : SF Bay Area
Registration date : 2009-10-03

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 2:23 pm

Moody wrote:
currentresident wrote:

Attractive in what sense? As an artistic inspiration: Georgia O'Keefe, Gustav Klimt, Bhutan, Most Phallic Building contest...? Purely utilitarian approach from the standpoint of how well they evolved to perform their given function? Porn? Which do you and I prefer?

All that and post pictures of their inspirations too. I am depressed at the moment and need cheering up. I think some Georgia O'Keefe photos might do the trick. I don't know about Klimt and Bhutan. You're so damn brainy, can you dumb it down even further. lol!

ETA: am I going crazy or is Nancy's 2011 getting bigger and bigger. (Like an erection)

Nancy's clock is giving me anxiety.

Wall Painting in Bhutan
Wall Painting in Bhutan
Phallus symbols in Bhutan on FlickrGustav Klimt images
Review mentioning phallic imagery in Gustav Klimt work
Georgia O'Keefe art
http://sexualityinart.wordpress.com/2007/11/17/gustav-klimts-lost-paintings/
http://www.iklimt.com/life.html

_________________
Warning: preceding post may contain sarcasm, unless otherwise stated; literal interpretation may be hazardous to your health; use caution while reading.
"Bigfoot in glass houses shouldn't throw poltergeist"


Last edited by currentresident on December 10th 2010, 2:26 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Moody
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon
avatar

Number of posts : 41511
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 2:26 pm

FRANGA wrote:
Well we could play"you show me yours and i'll show you mine"but I think it's already been done.Just ask Brendon!LOL

I used to play that when I was like 7, but only with girls.
Back to top Go down
Moody
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon
avatar

Number of posts : 41511
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 2:28 pm

currentresident wrote:
Moody wrote:
currentresident wrote:

Attractive in what sense? As an artistic inspiration: Georgia O'Keefe, Gustav Klimt, Bhutan, Most Phallic Building contest...? Purely utilitarian approach from the standpoint of how well they evolved to perform their given function? Porn? Which do you and I prefer?

All that and post pictures of their inspirations too. I am depressed at the moment and need cheering up. I think some Georgia O'Keefe photos might do the trick. I don't know about Klimt and Bhutan. You're so damn brainy, can you dumb it down even further. lol!

ETA: am I going crazy or is Nancy's 2011 getting bigger and bigger. (Like an erection)

Nancy's clock is giving me anxiety.

Wall Painting in Bhutan
Wall Painting in Bhutan
Phallus symbols in Bhutan on FlickrGustav Klimt images
Review mentioning phallic imagery in Gustav Klimt work
Georgia O'Keefe art
http://sexualityinart.wordpress.com/2007/11/17/gustav-klimts-lost-paintings/
http://www.iklimt.com/life.html

That makes me feel better. Now off to look at the art! Thanks Current!
Back to top Go down
scottep_32
Famous for being Famous
Famous for being Famous
avatar

Number of posts : 8811
Location : Maine
Registration date : 2010-09-20

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 2:31 pm

Moody wrote:
FRANGA wrote:
Well we could play"you show me yours and i'll show you mine"but I think it's already been done.Just ask Brendon!LOL

I used to play that when I was like 7, but only with girls.



Me too Very Happy
Back to top Go down
Moody
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon
avatar

Number of posts : 41511
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 2:33 pm

Is this supposed to be a Georgia O'Keefe?



Maybe it's a dead one.
Back to top Go down
Moody
Superstar, Legend and Icon
Superstar, Legend and Icon
avatar

Number of posts : 41511
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 2:34 pm

scottep_32 wrote:
Moody wrote:
FRANGA wrote:
Well we could play"you show me yours and i'll show you mine"but I think it's already been done.Just ask Brendon!LOL

I used to play that when I was like 7, but only with girls.



Me too Very Happy

You must have hung around naughty girls! I would never have done that with boys. Surprised
Back to top Go down
currentresident
Famous for being Famous
Famous for being Famous
avatar

Number of posts : 5594
Location : SF Bay Area
Registration date : 2009-10-03

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 2:38 pm

Moody wrote:
Is this supposed to be a Georgia O'Keefe?

Maybe it's a dead one.

Georgia O'Keefe indeed. But Georgia always denied that she was painting female genitalia.

ETA. Moody, where you not entertained by clever squirrels in Jordan's thread?

_________________
Warning: preceding post may contain sarcasm, unless otherwise stated; literal interpretation may be hazardous to your health; use caution while reading.
"Bigfoot in glass houses shouldn't throw poltergeist"
Back to top Go down
scottep_32
Famous for being Famous
Famous for being Famous
avatar

Number of posts : 8811
Location : Maine
Registration date : 2010-09-20

PostSubject: Re: Brendon Villegas   December 10th 2010, 2:59 pm

Moody wrote:
scottep_32 wrote:
Moody wrote:
FRANGA wrote:
Well we could play"you show me yours and i'll show you mine"but I think it's already been done.Just ask Brendon!LOL

I used to play that when I was like 7, but only with girls.



Me too Very Happy

You must have hung around naughty girls! I would never have done that with boys. Surprised



Maybe or maybe i was just a very convincing bullshitter angel Wink Twisted Evil
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Brendon Villegas   

Back to top Go down
 
Brendon Villegas
Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
all about big brother ~ aabb :: BIG BROTHER USA (past seasons) :: Big Brother 12-
Jump to: